Friday, August 20, 2010

demam nye sy sgt truk...

hmm....mula2 pd ari ahad puasa ke5 tu sy rase baek2 je...then bila mlm pas bebuka ad la rase laen jugak....tp sy wt donno je .......ari ahad tu sy saket sgt ati ....mcm2 prob dtg...n ape yg sy kesal ialah bila seseorg yg sy syg xnk trime keikhlasan sy...hmm...may be dia salah paham kot...hmm...xpela....biarla dia sdar sndri bahwa sy mash amek bert pasl dia...hmm...

masuk je ri senin,trus saket...saket?,,,hmmm.....saket yg xterhingga.....xtaw nape tibe2 jadi cm tu....tengahari dh rase laen....smpailah ptg....n ptg tu klas anatomi...duduk dlm klas yg berair-cond....sejuk sgt....rase xdpt nk than kesejukan.....rase pening2...pusing2....memg xtentu arah duduk dlm klas tu....ape yg doctor ajar xberapa dengar...mase tulah keadaan menjadi buruk.....

sejuk....sejuk...pusing.....pening....itu je yg mampu ak ungkapkan.....ak terdiam....xdpt nk berkata apa2 n xdpt nk tersenyum dgn gembira....ak hanya mampu tgk slide doctr...ak hanya mampu tgk skeliling dan diam seribu bahasa,....amat sukar ketika itu....

tika dan saat itu ak rase lemah....xberdaya..tp ak cuba tuk berdiri...ak cuba tuk kuat hingga ke KP.. tapi dlm bas...ak lg sjuk...tgnku lgsg tiada darh yg mengalir...ak amat merasainya.....dlm pkiranku....."adakah ini ari terakhirku di bulan ini?"....rmateku cuba membantuku utk memanaskan tgnku semula...trime kaseh ye...trime kaseh krn membantu...

ak xtaw nape ak lmah scr tetibe.......selama 3 hari ak saket......sehingga hari ini saket itu masih ada....tp alhamdulillah beransur sdikit demi sdikit....ak rsau dgn keadaanku...aku xtaw ape puncanya....antibodyku lmah?..hmmm.//memg sengsara ak slame 3 hari.....sgt sengsara......tika itu aku hanya memikirkan ibu ayah adik2 ku...n termasuk org yg ak syg....syg? hmm....ak syg dia...dia syg aku?....may be aku je yg syg dia....aku memg slalu tiada bahgia utk itu...may be aku hanya dpt menjadi sahabat utk mereka yg bergelar lelaki...tiada seorg lelaki pn yg akn bahgia dgnku...agaknye la....hmmm....tahlo....

saket waktu ni memg sush nk lawan...ak taw sahabt2ku amek berat tntg driku....ak cube mengikut kate2 mereka walaupn ak degil....tp tu sume aku consider dlm hati...ak cube pkir balek....thanks ye korg....

bkan sng nk cri sahabt....lgpun hidup ak xrmai sahabt sejati.....ada yg mengaku ak sahabt mereka tetapi stelah mereka bahgia,mereka lupakan aku....itukah sahabat?...ak sgt kecewa....aku xpinta ape2...aku harp sumenye kekal....aku xmahu kehilangan sahabt...hmmm...

mak ayh xtaw pn yg ak saket...ak cube tempuh saket ini sendirian....kerna aku tahu mereka akn sush hati...ak kuatkan diriku....aku kuatkan semnagtku.....tp ak hanya cuba apa yg aku mampu...insyaallah...slagi terdaya......aku xp klas mesti ad sbb....slalu ckp mals...mals?hmmm....malas memg ad dlm hati ...tp kalo ak saket...then tanpa asal usul tanya ak n maen sound je yg ak ni xp klas memg ak marh...ak xske nk mrh org.....everybody have their own problem...so kalo xtaw prob org tu jgn la maen tikam je sbb ye...."asal xp klas?..org laen pose gak"... ayat ni ak ingt lg dr seseorg....ak xmarh dia...tp care dia ckp please ar ubah....ak ni tlebih emo klao saket....memg aku emo....xble nk ubah..,.n aku xkn ubah emo itu...mmm...

hanya tuhan yg tahu segalanya...

No comments:

Post a Comment