Saturday, November 19, 2011

saranghae is love is cinta

assalamualaikum..hehe...padahal keje banyak...tapi rase stress ckit...so, rest2 jap,,,wat ini punye keje...kate2 ni dr sorg shbt fb ku:

Kata Polis→ cinta itu sukar ditangkap
Kata Ustaz→ cinta itu anugerah
Kata Doktor→ cinta xdapat utk diubati
Kata Guru→ cinta xboleh utk di pelajari
Kata Hakim→ cinta xboleh di hukum
Kata Orang→ cinta itu indah
Kata Rangga→ ada apa dgn cinta
Kata Radja→ benci bilang cinta
Kata Agnes Monica→ cinta xada logika
Kata Allah→ cinya itu milik-Nya.

haha....sesaje je coret2....sbenarnye hari ni kwn ku kuar dgn bf ye....ade la jugak rase jeles itu...ye la...dia dh ad bf...diriku xde ....tetapi scr jujurnya.....yg terdetik di fikiranku bukan bf yg kucari...tapi terlintasnye perkataan suami..haha..bukan nak menggatal pun...tp lumrah la kan manusia mempunyai perasaan ... kan best kalo 1 hari nanti suamiku ajak dating..haha....mesti syok sgt2....
______________________________________________________________________________*

Ya Allah jika aku jatuh cinta,

Cintakan aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,

Agar bertambah kekuatanku mencintaiMu.

Ya Muhaimin jika aku jatuh hati,

Izinkanlah aku menyentuh hati

Seseorang yang hatinya tertaut padaMu,

Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.

Ya Rabbana jika aku jatuh hati,

Jagalah hatiku agar tidak berpaling daripada hatiMu.

Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, Rindukanlah aku pada seseorang

Yang merindui syahid di jalanMu

Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu,

Janganlah kenikmatan itu melebihi

Kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.

Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu,

Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh

Dalam perjalanan jauh menyeru manusia kepadaMu.

Ya Allah jika kau halalkan aku merindui kekasihMu,

Jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku

Pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu.

Amiin…
______________________________________________________________________________*

semoga akan kutemu kekasihku yang sentiasa mencintaiMu :)

No comments:

Post a Comment