Monday, April 30, 2012

dilema!

Assalamualaikum... ok ok ok... time xde mood ni better menaip seketika.. taip je la ape yg rase nk di tulis. Aishh... macam stress pulak nk hbs blaja ni..huhu.. ade je yg xkena ..mcam2 dugaan n ujian dtg.. drpd pelbagai bentuk juga. oo..apakah nasebku kali ini.. ok.ok..ok... keje memg banyak...assignment lg..tmbh dgn PSM lg... rase berat gler otak ni dh.. huhu.. tp ku pujuk jua hati ini.. 'apakan daya..memang naseb budak final year!'.. haha.. naseb la aku ni pndai jugak urus mase.. kalau tak.... xtaw la ape jadi.. haha GIVE UP! buat seketika..utk sesuatu perkara..hehe...[malas nk citer utk perkara tersebut!] aishh...pening2... xtaw la nk tulis ape... ni pn maen taip je...coz dengan menaip diriku dpt meningkatkan tahap kepantasan tangan ..haha... nanti kalau dah keje mesti banyak gak nak naip nye. ok... sekarang ni aku rase serba salah! slah dr segi rase berbelah bahagi untuk pulang ke rumah... sebabnya banyak benda xsettle... TAPI! tapi minggu ni ...insyaallah ..satu2nya akak yg aku ade akan bertunang pada 6 mei ni.. so, mesti la hari yg plg bahagia utk akakku. DAN.... aku selaku adek pempuan yg 'forever alone' ni perlu la membantunya dari segala segi kan... aku rase bahagia kot bila dpt tahu akak aku dh dpt jmpe jdoh nye.. kini, giliranku...yg xpernah kunjung tibe..oh yeah... Give Up lagi! haha...hurmm.. so,,so,,so,,, ak kene la balek umah kan... lagipun aku pernah tanya soklan kat akak aku... 'ain, ko k ke aku balek time ko tunang nant?' .. dan jawapan akak ku mestila kate 'mestilah nak...giler ke ko xbalek!' ..haha...itu la jwpn akk aku.. mksdunye dia amat memerlukan adek pmpuan nye nih.. yg laen adek2 aku sume laki! sume ensem!..ahaha ok...baru bape minit..mak pulak mesej.. 'ila, jadi ke balik?' ... so,,so,,,so,,, ak pn ckp la 'insyaallah mak..jadi'... haaa...makanya,nak bagi tahu kt mak utk xjadi balek tu terbatal la niat...sebab nampaknya aku mmg diperlukan la kot..huhu hurmm... nk merapu habes2 malam ni utk luah ape yg ptot... ok...psl friendship plak... xtahu la...tinggal bape bulan je lg.. tp rase sedih melebihi dr segalanya... sama ada aku ada masalah jiwa ataupun.......WHATEVER! xperlu la cter... then.. kesihatan yg xseberapa....pun xpyh cter coz bila ckp pn bukannya berguna! hohoi... dalam otak skrg ni stress memikirkan 'oral TECS' jerrr.... walaupun oral jerrr aku tetap stress ..sbbnya aku xske speaking! really HATE it!ahhh....StrESSSSSSS!

No comments:

Post a Comment