Thursday, March 18, 2010

Jangan cuba memahami diri ini


selalunya diri ini sukar dipahami,
tidak mudah untuk menceritakan segalanya,
amat sukar untuk mengungkapkan dgn kata2,
kata2 manusia yg tiada ertinya,,
bila diungkap kata2,

tidak semua dpt mempercayai diriku,
tiada satu pun yg dpt memahami isi hati hidupku,
memg aku xske org memahami diriku,
lbih baek menjauhi diri ini,
lebih baek meninggalkan aku sepi sendiri,

apa yg kau dapat bila berkawan denganku?
apa yg kau rasa hidup tanpaku?
bagiku tiada apa yang membahagiakan dirimu,
aku hanyalah beban untukmu,
aku hanya mampu memberi luka yg mendalam dlm hidupmu,

jauhilah diriku,
pergilah kau dari aku,
jangan tunggu aku lagi,
kerna aku xkan kembali di sisimu...

dan
jangan sesekali engkau mencoba untuk memahami diri ini...
kerna...aku adalah...
kesakitanmu..............

No comments:

Post a Comment